Long time no see.

Ja, så kan det gå när inte inspirationen faller på. Har haft en superbra jul och nyår, och nu är allt tillbaka till vardag igen.

Har en hemtenta imorn, över dagen. Kommer få den vid 8.30 och så ska den in vid 17. Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker det verkar va en bra form av tenta eller inte. Har aldrig haft något liknande förut men jag kommer definitivt kunna uttala mig om vad jag tycker efteråt! Imorn kl 17 = helt ledig helg. Underbart!
Hatar dock att jag alltid ska få sån jäkla ångest innan tentor! Varför måste jag tveka på mig själv och min kunskap på fruktansvärt?! Åhh, jag vet ju att jag brukar klara mig och att det bara är de där två tentorna första året som jag inte klarade, men de har defintivt satt sina spår kan jag lova. Usch! Kan nån bara ge mig en smäll på käften o sen ta bort mina ångest-känslor?! De dyker upp när man minst anar.

Nu kan tentan få va gjord, de kan bli helg o så kan Joni komma hem, så kanske de blir bättre.

Nyss - Promme med bästa Lina och nu hamburgare på StångebroGrillen med mitt Corn. Bra uppladdning inför imorn! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback