SOOOOMMAR!

Ja, dra mig baklänges och kors i taket, det är för tusan nästan sommar ute! Hur underbart är inte det? Så fantastiskt skönt.

Har haft en ganska skön dag, började med lite plugg i skolan men när Cornelia och jag insåg hur varmt det var ute på lunchen kom vi på att det är bättre att plugga när det regnar och åkte hem. Tog en härlig promenad runt stångån och kom hem och somnade i solen på balkongen en stund. Så härligt!

Imorn ska jag lämna in en hemtenta som egentligen blev klar i torsdags. Har jag gjort nåt fel när det gick så fort?! De känns som de... Men men, nu är jordens segaste kurs över och halleluja för det! Organisationspsykolog ska jag då inte bli.

Påskvecka är det ju också! Åker till Lotorp på torsdag och käkar påskmiddag med Finspångs finest på, fejnt dä.
Enda dåliga är att Joni är i Finland för att massera hans onda hälsena. Det är bara han där uppe som kan fixat tydligen.

Nu - mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback