Påsk och allt det där.

I helgen har jag haft den mest välbehövliga påskledigheten ever. Jag har inte gjort annat än att äta, sova och sola. Rätt najs! Vädret va ju rena rama sommaren så jag har bott i ett par shorts och bikini hela helgen också - synd att klaga på det!

I fredag åt vi påskmat med tjejerna och det är alltid lika mysigt när alla träffas igen! Ska bli kul i sommar när alla (nästan!) är hemma igen.

Apråpå sommar så är den spikad för min del nu. Så skönt det var att få veta att jag fått ett jobb! Äntligen! Blir på Profilenteamet som skötare typ, alltså att hjälpa personer med olika psykiska problem att handla, städa osv. Blir nog bra! Ska jobba ganska intensivt under fem veckor och nästan inget alls under de andra. Går visserligen intro precis när skolan slutar men sen är det ledigt till 7 juli då det drar igång. Blir riktigt bra! Skönt att kunna va lite ledig också...

Och btw, ingen som har lite pluggmotivation till övers eller? Har en seriös brist på det just nu!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback