Torsdag.

I helgen var vi ju i underbara Paris! Så fantastiskt skönt att få komma bort lite, äta god mat och dra ut på sommaren en liiiiten bit till. Och vilken stad att göra det i! Paris kan jag rekommendera till alla, så himla fint! Gick med ögonen uppåt typ hela helgen, bara för att kunna se alla underbara hus, så fina byggnader! Vanliga lägenheter i hus från sekelskiftet med smidade balkonger, så fint. Viktväktarna är dock väldigt arg på mej, men det va de värt. Croissanter med choklad går inte att motstå.

Fick en rejäl förkylning som ett brev på posten när jag kom hem, var helt utslagen igår men idag är det åtminstone lite bättre. Hatar att va förkyld!

Roligaste denna vecka var beskedet jag fick för en timme sen. Syster flyttar till Linkan om en månad! ÅÅÅÅ! Hon ska börja jobba här och det kommer bli grymt.

Ikväll ska jag på en väldigt försenad fördelsedagsmiddag hos Hanna med psykologprogrammets finest. Anna, Hanna, Sassa och mitt Korn förstås. Fabulous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback