Söndag.

Från och med nu måste jag komma ihåg att det inte är nån idé att planera in plugg dagen efter utgång, som idag. Har precis börjat läsa lite NU, men har liksom varit vaken hela dagen. Usch, hatar att va bakis!
Hade en helt underbart rolig kväll igår, förfest hos Sassa o sen gick Cornelia o jag till Sliver och dansade rövarna av oss (bokstavligt talat - 10 aktivitetspoints hos Viktväktarna!) på schlagerdansgolvet. Länge sen jag dansade så mycket och blev så svettig ute. Tappade för övrigt min mobil på dansgolvet (jättekul eftersom den är dyr och sprillans ny) och märkte inget först förrens senare. Men hör och häpna! Jag gick tillbaka till där vi hade stått o dansat och då stod någon o höll i min mobil (visserligen hade skalet ramlat bort men allt va kvar och funka!) och fråga om det va den där jag letade efter! Ibland ska turen va på rätt sida. Blev en aning svettig där innan jag fick tag på den! Och den funkar utmärkt så när som på en liten bukla i skalet. Najs.
Den är ju ny förresten, och jag har fallit dit jag aldrig trodde jag skulle falla. Nej, det är ingen iPhone, men det skulle lika gärna kunna va. En HTC Wildfire blev de, med internet o hela köret. Ujuj, jag som redan är beroende av fejjan.

Nej nu måste jag plugga. Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HTC?! Slå på trissor, spännande!

2010-09-27 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback