En vecka!

Nu har det gått en vecka på mitt nya viktväktar-liv. Jag måste ändå säga att det inte är så svårt som jag trodde! Man får ändå äta rätt mycket points, och jag är absolut inte hungrig, vilket jag var lite orolig för att jag skulle bli. Sen måste jag säga att det är rätt svårt när man är borta, som nu i helgen när vi va i Västervik, mycket svårt att räkna poängen då! Men men, jag gick inte över min vecko-bonus och den är ju faktiskt till för att användas så det är ju bra! Har inte vägt mej eftersom vi inte har nån våg hemma, så det är ju ganska svårt att säga om det faktiskt har gjort nåt...

Nu i helgen blir det värre, men det gör inget, för imorn åker vi nämligen till PARIS! Underbart ska det bli. Som sagt, kommer bli svårt att viktväkta, men det struntar jag i nu. Kollade väder-prognosen också, 24 grader på lördag. Svårt att klaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback