En klump i min mage.

Igår var det val och Sverigedemokraterna fick 5,7 % av svenska folkets röster. Jag skäms å deras vägnar. Jag skäms för att de är så IQ-befriade att de anser att Sverige ska styras av rasister och människor som inte har några åsikter annat än för invandrar-politiken. Som Joni sa, "Hitler kunde ju ta över hela Europa". Usch.

I övrigt måste jag ju ändå tycka att det blev som jag ville. Jag röstade, inte blått, men åt det blåa hållet. Jag hoppas bara nu att Reinfeldt gör som han säger och INTE samarbetar med SD. Jag hoppas att Miljöpartiet tar sig samman och samarbetar med Alliansen (även om det sitter långt inne för dem) för att utesluta att SD kommer få någon vågmästarroll i framtiden.

Annars har jag haft en bra, men lite stressig helg. Vi fick för oss att möblera om hemma igår, så vi flyttade in matbordet i vardagsrummet och köpte ett litet barbord med 2 stolar till köket. Blev mycket bra men vi har kommit fram till att det bordet vi köpte är lite för litet så det måste åtgärdas. Vi har också satt upp världens snyggaste String-hylla i köket och fixat nya gardiner i vardagsrummet. Mycket fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback