TGIF

Nu är det äntligen fredag! Och det är faktiskt en sån där skön fredag för i förmiddags lämnade jag in en hemtenta (ovanligt va?!) och har en helg ledigt! Nästa vecka ska vi göra ett grupparbete som kommer ta mycket tid så nu tar jag igen mej ordentligt. Sov faktiskt till 20 över 10 i morse vilket va så himla skönt!

Förra helgen va vi i Götet på en psykologstudentkonferens, mycket trevligt faktiskt! Kanske mest för att jag och Cornet gick på stan istället för konferensen i lördags o sen tog igen allt vi missade under dagen på festen på kvällen. Typ. De värsta va att vi fick sova i ett sunkigt klassrum, vilket gjorde att jag fick flashbacks från klassresan i sexan!


Bjussar på lite bilder från helgen o lovar att uppdatera oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback