Gröt i mitt huvud.

Vilken seeeg dag jag har haft! Började med att åka till skolan för att agera mentor åt de nya små ettorna, som ställde en massa frågor om vilka böcker de ska ha o allt sånt. Åh, jag minns så himla väl hur svårt det va i början med alla dessa böcker o PBL hit o dit. Tur att det har lugnat sig lite.

Sen åkte jag hem o satt i soffan ett tag tills jag skjutsade Joni till station eftersom han ska på kurs i GBG. Sen hem till soffan igen där jag så klart somnade. Vaknade av att min psykolog ringde och undrade var jag va. Hade totalt glömt bort, eller ignorerat eller va de nu va, att jag skulle dit idag! Sjukt, jag brukar annars ha rätt bra koll på när jag ska göra saker.

Nu MÅSTE jag ta tag i mej själv o hitta på nåt att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback