Åh, härliga helg!

Nu är det på riktigt helg. En sån där skön o underbar helg mellan två kurser utan plugg. Jag älskar de helgerna! Har haft en jätteskön dag med lunch med Lina o sen simning. Mycket skönt att simma förutom alla jobbiga barn som hoppa bomb från trean 1 meter från mitt huvud. Mindre kul.
 Sen ett långt samtal med min finaste Fjoll på andra sidan... Atlanten tänkte jag skriva men de blev ju fel. Va heter de? Jag o geografi är inte bästa vänner. Ja i England i alla fall. Skype is the shit!

Imorn ska jag o Cornet titta på när Joni o Fredrik springer i Norrkan o sen blir de bankett på kvällen. De ska bli riktigt kul! O de bästa är att vi inte behöver plugga på söndag. UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: Sis

Nordsjön!

2010-10-05 @ 11:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback