101010

Och så var en helg till över. Fort går det.

Har haft en rolig och fartfylld helg! Började med att åka upp till Stockholm för friidrottsgalan i fredags. De va rikigt kul! Jag satt (nästan) bredvid Sanna Kallur, jag hälsade på henne, Johan Wissman och Robert Kronberg, jag snubbla (men ramla som tur är inte!) framför Kajsa Bergqvist och jag spillde vin på Yannick Tregaro. Fast de va Jonis fel. Dansade till Hoffmaestro som spelade också, mycket bra överraskning! Åt fantastiskt god mat och drack rödvin utan att tycka att det var äckligt. Skulle sedan ut på Rose men där kom vi inte in för att Johan inte hade skjorta, så vi gick till Donken istället. Där kom vi åtminstone in.

Åkte tillbaka till Linkan igår och jag somnade på soffan direkt och sedan hade vi en myskväll hemma. Så skönt! Nu har vi precis varit och tittat på Mamma mia-musikalen och det va riktigt bra! Även om Hjärter Ess va snäppet bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback