Torsdag.

Idag är det torsdag vilket i princip är lika med helg, och hur underbart är inte det då? Denna helg är ju lite extra bra eftersom det är första advent på söndag och det innebär att det snart är jul! Jag åker dock till Götet i helgen med syrran för o hälsa på hennes vänner, vilket innebär att jag inte kommer kunna julpynta på söndag! Alltså måste jag göra det imorn. Synd. Istället blir det julmarknad på Liseberg på söndag och det kan ju bara bli mer än fantastiskt!

Igår var det även en månad kvar till julafton, vilket känns härligt men lite stressigt med tanke på att vi har en hel del att göra i skolan den här sista månaden. Ska göra en gruppobservation och skriva en gruppdagbok vilket är rätt mycket. Träffade dock handledaren för observationen idag o hon sa åt oss att sänka ambitionsnivån och att det inte va så seriöst, vilket va rätt skönt att höra.

Sista basgruppen denna termin är den 22 december. Tror faktiskt inte att jag nånsin behövt göra nåt den 22 december förut, så det känns lite surt. Det bästa är att vi planerat in julklappsbytet samma kväll i Camillas fantastiska stuga och det finns ju faktiskt inget bättre sätt att börja jullovet på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback