INGEN PROTEST!

Jag har funderat på en sak.
Ni vet när man va lite o hade lag på gympan i olika sporter o hejade på när folk spelade fotboll o va man nu gjorde, då skrek man ju alltid fina hejarramsor. En som fastnat på min hjärna och som jag inte kan släppa är den där, "Joni (eller nåt...) är bäst, ingen protest!" Varpå andra laget skrek "Protesten försvann och MARIA vann!" Om nu protesten försvann, när fasen kom den då?! Det fanns ju ingen protest från början?! Jag kan inte komma över hur TRÖG den personen var som skrev denna hejarramsa och hur trög alla (inklusive jag själv) va som skrek den. Eller är det jag som minns den helt fel? För den makar ju ingen sense at all.

Anyhow, det är snöstorm utanför fönstret och jag håller mig inne. Om fem dagar är det första advent och jag är grymt sugen på julpynt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahha, vad rolig du är:) Skulle inte vi Skypea ikväll?? Kram

2010-11-23 @ 21:33:05
Postat av: Linnea

Hahha, vad rolig du är:) Skulle inte vi skypea ikväll? Kram

2010-11-23 @ 21:34:14
Postat av: Linnea

Haha, vad rolig du är:) Skulle inte vi skypea ikväll? Kram

2010-11-23 @ 21:36:48
Postat av: Empan

Mohaha! Aldrig reflekterat över detta. Tycker allt att du ska gräva djupare i detta för att slutligen föra en diskussion men den korkade jäveln som skrev idiotramsan! :)

2010-11-28 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback