TGIF

Thank God it´s friday. Inte för att jag behöver ledigt, men bara för känslan liksom. Och en bra helg kommer det bli, med årets fest som går av stapeln imorn! FLASHBACK 90´s of course! Ska bli grymt kul o jag hoppas lägenheten står pall för en förfest med mina brudar.

Har precis varit ute o sprungit, blev bara tre km men de va på asfalt som jag egentligen inte sprungit på alls i år, så jag ville känna på hur de kändes. Inget ont i knät än i alla fall, får hoppas de inte börjar kännas imorn.
Tur va det också att jag bara sprang så kort för nu vräker regnet ner utanför fönstret så jag hann ju undan det också!
Nu blir de dusch o sen en plugg o lite städning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback