Syndat.

Cornelia räddade mig från en tråkig torsdagskväll i soffan framför tv:n genom den fantastiska idéen om att åka till donken o käka glass. Nu tänker ni säkert, men du har ju bara en ätardag i veckan så varför slösa den på en liten fjuttig glass? Jo, vi kom på att om vi båda syndar och bryter vårt löfte så är vi ju skyldiga varann en middag och då kan man lika gärna skriva av det. Alltså, vi får synda, så länge vi gör det tillsammans. Najs. Gött va de också.

Nu blir de plugg en liten stund för att sedan åka hemåt mot Fimpen där syster är på besök en snabbis. Blir mys med familjen ikväll o sen tillbaka till Linkan imorn.

Cornelia o jag kom även på den mest briljanta idéen om outfit till Flashback. Det är inte mycket, men ack så fyndigt. Fjoll, jag tar tillbaka de där om att du måste va utklädd till tänderna, jag har kommit på att de bara är jobbigt, så lite blå kladd-ögonskugga funkar de med. Eventuellt en flashig sne-lugg så är jag nöjd!
Ska bli så kul på Flashback, har ju lyckats övertala (nästan) alla fina Fimpen-girls att komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback