Söndag.

Ännu en vecka förbi. Förlåt om jag tjatar om det, men jag kan verkligen inte förstå att tiden går så fort! När man var yngre gick faktiskt inte tiden lika fort, jag lovar.

Har i alla fall haft en skön dag, vaknade dock och kände mig stressad över allt jag skulle hinna med, men efter att ha reviderat mina planer va de inte så farligt. Hämtade ut ett paket åt Joni som kommit till Ryd (de på Reebok har tydligen svårt att förstå att vi flyttat...) och passade på att hämta ut boken jag beställt till nästa kurs. Som tur är verkar den sjukt intressant så förhoppningsvis känns det inte riktigt så tungt som jag trott att läsa den sen.
Städade hela lägenheten, vilket var riktigt nödvändigt, och sen blev det plugg och en tupplur i solen på balkongen. Underbart!

Fick sedan ett mess av Jonis syster där det stod att jag skulle bli bjuden på grillat och skjuts tillbaka hem, bara jag kunde ta mig dit själv. Hoppade självklart på första bästa buss och fick lyxmat serverat! Inte varje dag det.

Ja, alltså det jag reviderade var att jag tog bort en springtur som hade varit nödvändig. Kanske inte det bästa att strunta i med tanke på att Vårruset är mindre än 3 veckor bort, men vad gör man. Det är faktiskt sjukt tråkigt att springa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback