Lördag

Åh, underbara helg!

Jag har haft ett par underbara dagar i Karlstad, o de är ju inte så konstigt med tanke på att jag hade det bästa tänkbara sällskapet. Vårruset gick väl, eh, bra. Eller nej, inte bra, men jag sprang runt hela. Men men, skitsamma, jag har i alla fall förbättrat mej ORDENTLIGT sen i vintras när jag knappt kunde springa 100 m utan att dö och inte hade sprungit ordentligt på ungefär 3 år.

Igår kväll satt vi ute o drack vin till 23.30 hemma hos Anna med Hanna o Daniel o det är ju så fantastiskt underbart att inte frysa ihjäl när man sitter ute så länge! Efter det gick de andra ut medan jag kröp ner i min säng och somnade som en stock! Mycket bra beslut att inte följa med ut, känner jag idag.

Idag blir de plugg på balkongen i bikini har jag tänkt, o så ska jag föreslå för Lina att vi ska äta glass på Bosses. Jag tror inte hon har nåt emot det. Det är fantastiskt väder ute och jag kommer förmodligen smälta bort på ballen, men det klagar jag inte på.

Kl 15 idag hejar jag på Sis o Ned, i alla fall i sinnet, för då springer de Göteborgs Varvet! O Joni som tävlar sina första 800 m i Holland idag, Jag vet att det kommer gå bra älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback