Klag.

Åhhh, blev så irriterad på väg hem från skolan när min kedja på cykeln hoppade! Försökte va lite teknisk o sätta tillbaka kedjan, men när man har varit i skolan till 18.45 så vill man bara hem, det kan jag lova! Så imorn är de min cykel som ska in bli lagad, tur att jag inte ska till skolan imorn! Hatar att gå. Orkade inte ens laga mat när jag kom hem för jag på så dåligt humör, så jag tog en matlåda ur frysen. Kanske inte det bästa när jag ändå är hemma o kan laga mat, men det skiter jag i idag.

Va ute o sprang i morse också, men jag får så brutalt ont i vaderna när jag springer! Inte som träningsvärk utan mer ont ont liksom. Idag sprang jag till o med bara 2,5 km men ändå kunde jag knappt gå när jag kom hem. Skönt att inte träna alls imorn, så jag kan vila upp vaderna lite.

Jag har ju ändå nåt roligt att berätta! Köpte biljetter till Flashback idag, så nu brudar, är de bara att vi börjar spåna på en fin-fin 90-tals oufit!

Sorry sis om jag lät lite sur förut när du ringde, men jag va så irriterad på min cykel bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback