Förvirrad och trött

Usch, jag är så trött på att plugga! Har suttit hela eftermiddagen och läst och läst, men de känns inte som jag nånsin blir klar med den där jäkla boken!

Är trött konstant också, det bidrar till att det blir väldigt jobbigt att läsa. Somnade PÅ boken förut och vaknade av att jag ritade mej själv i håret med överstykningspennan. Det känns bra. Toppen av isberget var ändå att jag var o hälsade på mormor i morse och när jag skulle åka tillbaka till Linkan (hon bor i Norrköping) upptäckte jag att jag åkte åt fel håll när jag kom till Kolmården. Satt alltså och körde norrut, när jag skulle åt precis andra hållet. Förvirrad? Nej då. Inte jag.

Nu vill jag bara att den här tentan ska va över så jag kan ta sommarlov, för jag behöver ett långt jäkla sommarlov just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback