Det där med måndag.

Nu är det måndag igen. Näst sista måndagen innan jag faktiskt kan säga att det är sommarlov. 2 veckor kvar bara! Imorn är det dags för sista tisdagsmiddagen på väldigt länge. Blir att fira ordentligt med mat på restaurang! Hösten i Linkan kommer kännas konstigt när nästan alla mina fina Finspångsvänner drar ut i världen. Fjoll till England, Camilla till Frankrike och Ida till Australien. Lina, du får faktiskt inte åka till Norge för då blir jag för ledsen. Som tur är kommer Malin hit och jag har ju faktiskt mina kompisar kvar här, men ändå. Det kommer bli tomt.

Idag har jag haft en lång dag som började med att jag gick upp o pluggade innan skolan. Märk väl att det ALDRIG har hänt innan skolan när jag börjat vid 10 tidigare. Dock ingen lång pluggstund men ändå. Sedan skola 10-15 o Stimulusmöte till 17.15 sen hem o plugga igen. Usch, jag orkar inte mer! Jag är verkligen inte van vid att plugga så mycket, men jag borde kanske inte klaga med tanke på att det inte är längre än en vanlig arbetsdag egentligen. Nu måste jag laga mat, (varför är jag inte rik och har en personlig kock för?) och sen blir det att dyka ner i boken ett tag till. Det är mycket kvar att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback