1 maj.

Idag är det den första maj, vilket innebär att det var valborg igår. Det firades hos Fjolls kompis Emelie, med grill (fast i ugn) och dricka som sig bör. Sen va de kravall på skolan där vi dansade bort resten av natten! Tack för en superrolig kväll alla tjejer som var med!

1 maj innebär också en månad närmare sommaren. Alltså, tiden går så fort så jag nästan måste hålla i mig! Det är ju för sig skönt, jag behöver verkligen ett sommarlov just nu känner jag. Men å andra sidan ska jag hinna med en hel kurs till innan sommarlovet börjar. Det är också vår första kurs med en given bok som ska tentas av i slutet. Det är jag lite nervös för, vi har ju aldrig gjort nåt liknande förut. Men men, de ordnar sig väl det också till slut... Nu - frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback