Underbara sol!

Idag är det åtminstone sol ute, men minusgrader och i kombination med plusgraderna i helgen har det blivit isgata på vägarna. Idag lämnar jag för första gången denna vinter cykeln hemma och tar bussen till skolan. Jag kan säga att det tar emot. Men hellre det än att cykla ihjäl mej.

Idag är också första dagen mot mitt mål att springa vårruset och blodomloppet på en hyfsat bra tid i maj. Jag börjar dock inte med träning, för det hinner jag inte idag, men kör en kickstart med kosten istället. Till frukost en tallrik havregrynsgröt med mjölk (ingen sylt!) o så blir det bulgur-sallad till lunch. Det känns åtminstone bra att veta att maten är okej när man inte tränar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback