På promenad genom stan

Återigen är en helg över! Usch, tiden går så fort att jag bara vill stanna den helt och hållet ibland, bara för att hinna andas lite. Jag har haft en lugn helg denna helg också, som började med en promenad med Fjoll och våra kameror i fredags. Fick sådana underbara vårkänslor!
 Igår va jag på innebandy-match med Cornelia och hennes Fredrik gjorde som jag hade beställt - mål. Fick lite flashbacks från högstadiet och vår (egentligen "bortglömda") cheerleading-"karriär". Kanske nåt att ta upp igen tjejer? Eller kanske inte. 









  


Kommentarer
Postat av: Cornelia

jag tycker ni ska satsa på cheerleading igen, det saknades ju på matchen:)

fiiina bilder:)

2010-03-10 @ 17:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback