I tenta-träsket igen

Sitter återigen i biblioteket på skolan och sliter mitt hår över en ny hemtenta! Kan inte förstå att det ska vara så svårt varje gång... Vi får så få instruktioner så det är väldigt mycket eget tolkande - vilket kan leda till ganska mycket missförstånd. Någon tolkar på ett sätt, någon annan på ett annat.
Skönt är i alla fall att Cornelia och jag har suttit tillsammans och diskuterat idag, blir en helt annan grej när man får någon att bolla ideér med. Nu har hon dock gått till jobbet så jag måste lite på mig själv. Inte alltid helt optimalt.

Annars är allt väldigt bra just nu, speciellt eftersom man kan cykla på nästintill torra vägbanor (okej, lite överdrivet kanske men ändå) och att det ser ut att plusgraderna ska hålla i sig ett tag till! Så underbart...

Intervjun var förresten ingen intervju för dem som undrar, utan mer ett informationsmöte. Intervjun kommer senare så vi får se hur de går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback