En lugn och skön helg.

Sitter nu hemma hos mamma och pappa och ska försöka plugga lite. Har inte gått så bra hittills men nu så.

Utanför fönstret yr snön igen, och jag som hoppades på att den skulle försvinna, inte att det skulle komma mer! Ska bli kallt igen denna vecka men plusgrader till helgen eller nästa vecka åtminstone, och då tycker jag nog att plusgraderna får hålla sig kvar lite bättre. Det är ju trots allt mars nu, första vårmånaden!

Jag har haft världens lugnaste och skönaste helg som började i fredags med att jag var lite bakis efter kravallen och det botades ganska lätt med lite chips. I lördags åkta jag hem o firade Joni hemma hos hans familj (med MASSA underbart god mat) och i igår gjorde jag absolut INGENTING. Det va underbart och välbehövligt.

Denna vecka måste jag sätta igång med hemtenta, vilket innebär en hel del plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback