Det där med o blogga varje dag.

Alltså, jag har inte riktigt fattat hur folk finner inspiration till o blogga varje dag. Jag vet ju att de är riktigt kul att läsa en blogg som uppdateras mycket och när det gäller min egen blogg så är det jättekul att kunna gå tillbaka o läsa vad jag gjorde den där dagen. Men men. Jag bloggar när jag känner för de helt enkelt.

Igår hade vi Jonis kompis Johan med flickvän här på middag, supergott o supertrevligt! Gjorde paj men sallad o bröd o så lite stekt halloumi till de, vilket kan vara de godaste som finns!

Idag står en sväng i skolan o en sprintur på löpbandet på schemat o i morse kom jag på att jag kunde spica upp gröten med lite blåbär. Blev inte mycket godare dock.

Det va allt - ta det kallt (citat nyhetuppläsaren.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback