Äntligen!

Nu har jag äntligen lämnat in hemtentan! Det är som en tyngd har lyfts från mina axlar, även om jag inte riktigt kommer kunna slappna av förrän den kommer tillbaka godkänd (förhoppningsvis).

Idag har jag inga stora planer, kanske ska städa av lite här hemma, blir ju tyvärr inte så mycket sådant när man sitter o skriver tenta dagarna i ända så nu är de dags! Solen skiner också och jag funderar på o ta en springtur i Rydsspåret men jag vet inte om jag vågar riktigt än, för jag tror de är ganska halt där fortfarande... Blir nog en sväng på löpbandet ikväll istället! På tal om det sprang jag 5 km på 31.5 i lördags o i och med att mitt mål är att springa under 30 i maj så tror jag att de kommer gå bra! De känns skönt..

Har haft en bra men samtidigt lite jobbig helg... Vår Granny (farmor) somnade in i lördags morse och det känns lite konstigt. Hon var 85 år gammal o har levt ett långt o bra liv, och det var egentligen inte oväntat med tanke på att hon var sjuk. Det är svårt att fatta också i och med att vi inte träffas så ofta så det blir nog mer påtagligt när vi åker till England nästa gång. Sleep well Granny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback