Mindre än 24 timmar.

Nu är det mindre än 24h kvar tills jag på riktigt kan säga att jag har sommarlov. Har pluggat arslet av mej de senaste 2 veckorna, med i snitt typ 9h plugg varje dag, inklusive helg. Vet dock inte riktigt om allt har fastnat (troligtvis inte) men just nu finns det inte mycket mer jag kan göra.

Imorn så här dags svävar jag som på moln. Är det sjukt att jag längtar efter att få städa? Det är inte ofta men nu är det så extremt välbehövligt och så långt bort från allt som heter plugg som de går så imorn ska jag städa som aldrig förr. Sen är de bara att packa väskan o bege sig mot Lotorp, och på lördag tar min lilla lillebror studenten. Ojoj, då ska de firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback