Volleyboll

Dagen har bestått i jobb fram till 16 o sen fika på P2 för att avslutas med att visa upp mina skillz på volleyboll. De där va inte riktigt min grej, men jag fick faktiskt till en riktig bra (eller ja, lite överdrivet kanske, men men...) spark över nätet. Jag gav liksom upp de där med safe before style vilket Emelie rekommenderade när mina sparkar inte riktigt gick dit jag ville. Och ja, jag tycker man ska spela volleyboll med fötterna. Det blir liksom coolare då.

Till på fredag ska jag slipa på mina volleybolltalanger en aning, o visa var skåpet ska stå i Mallans pool.

Ett skönt bad hann vi med också. Lina, jag o Empan körde ett litet vattenkonstverk som tål att ses om och om igen. Fejnt vare.


Kommentarer
Postat av: Empan

Mohaha! "Safe before style".. så klockrent! tycker nog vi ska ändra till "style before safe". Känner att det stämmer in så mycket bättre på våran vattenakrobatik! :)

2010-07-14 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback