Svettigt.

Cyklade hem från Joni vid 9 i morse. Skönt, tänkte jag, då är det ju fortfarande svalt ute. HAHAHA. De fick jag äta upp ganska snart. Med solen mitt i ansiktet och motvind hela vägen hem så kan jag meddela att de va rätt länge sen jag svettades så mycket. De fullkomligt rann på hela kroppen. Lina, din rygg har fått konkurrens.

Idag är jag i alla fall ledig från jobbet o det är ju skönt, förrutom att det är för varmt för att gå ut. Jag vet, man ska passa sig noga för att säga att det är för varmt, speciellt eftersom de förmodligen kommer regna snart.

Winnerbäck va förresten helt fantastiskt! Bra väder, underbar musik o fantastiskt sällskap. Svårt att önska sig nåt mer!







Tur att han sjunger bra den där Lasse, för han är ju inte skit-hot.


Kommentarer
Postat av: Empan

haha! skit-hot känns inte helt rätt beskrivning på Lasse. cheeeeeseees krister!

2010-07-13 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback