Och så kom regnet...

Jag visste att jag aldrig skulle sagt att det var för varmt! Nu regnar de förstås... En riktigt tråk-dag idag!  

Ikväll jobbar jag sista dagen på första delen av sommarjobbet. Tiden har gått så fort! Nu ska jag jobba i ca tre veckor till, sen 1,5 v ledigt och sen börjar SKOLAN! Uschanemej, jag vill ha sommarlov forever.
Eftersom jag är en sån fantastiskt trevlig person ska jag också slänga ihop en kladdkaka till jobbet för att säga tack och hej. De är fejnt.

Hittade för övrigt en riktigt snygg string-hylla i mamsens och papsens garage förut, så med en varm hand och lite olja så blir den som ny! Kommer blir riktigt bra i vårt kök.

Nu lunch, sen promme med Las Lotorps Fjolls och sen jobb.


Kommentarer
Postat av: sandra

det behövs faktiskt regna.

2010-07-25 @ 13:13:06
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Fin blogg du har.

Allt bra med dig?

2010-07-25 @ 13:41:19
URL: http://bloggarense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback