Tentaplugg...

Så var det det där med att komma tillbaka efter jullovet. Jag har en tenta i neuropsykologi som ska vara inlämnad om ungefär två veckor, som bara måste börja skrivas alltså. Jag har bara ett litet problem. DET GÅR INTE! Jag som tänkte komma tillbaka efter lovet duktigare än någonsin o med mer pluggmotivation än någonsin, men icke. Snarare tvärtom.
På sätt och vis är det bra att jag åker tillbaka till Linköping imorn, för här hemma i Lotorp går det inte. Jag liksom inbillar mej att det bara ska lossna när jag är tillbaka o att tentan kommer bli den bästa någonsin. HAHA.

I vilket fall som helst har lovet varit underbart, med god mat o mys med familjen över jul, festande på juldagen, o ett nyår i Småland som förra året (dock med annat sällskap och utan feber).
Att komma hem och träffa mina underbara vänner här hemma, o känna som att vi aldrig varit ifrån varandra är nog ändå den bästa känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback