Hemtentan from hell!

Ja, jag vet. Det är mycket plugg-tjat i denna blogg just nu, men med tanke på att det är det enda som fyller upp min tid så är det inte så konstigt.
Tentan är i alla fall sjukt svår, och jag tar bara små pytte-steg framåt, vilket måste ökas om jag ska hinna klart i tid!
Idag har varit en dålig dag, eftersom jag har mått skit ända sen jag vaknade. Har haft huvudvärk hela dagen (som inte ens en tablett tog bort) o mått illa. Kunde till och med bara ta två tuggor av lunchen, o jag är ändå inte hungrig nu eftersom jag mår så illa.. Usch! Skulle ha fikat med fina Lina nu men de går inte... Får ta igen de på hennes bööfdej på torsdag istället!:)

Nu åter till superiora colliculi, pulvinar i talamus, posteriora parietalloben o hjärnans alla andra finfina delar...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Äruuu präägnäänt Marajaaa? :P



Kämpa på med hemtentan. Jag har min "dygnshemtenta" imorgon så sitter nedgrävd i böcker nu.



Good luck!

2010-01-13 @ 12:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback