Andas.

Åh, denna dag är så efterlängtad! Lämnade in hemtentan from hell igår, gick förhoppningsvis bra, o idag har jag inget (INGET) planerat. De är så underbart skönt! Imorn blir de dock seminarium o sen ska jag o Joni åka till hufvudstaden, shoppa o bo på hotell, kan inte blir bättre! O sen Hannas o Carolines inflyttningsferre på lördag kväll, så denna helg blir riktigt, riktigt rolig, utan nåt plugga what so ever.

Åh, By the way, Besöksrekord häromdagen, hela 10 (tio!) besökare! Haha.

Nu powernap o sen en kopp te tror jag. Livet är hårt.

Förresten. Emelie, nej jag är inte gravid, men jag tycker du ska bli, du o alex kommer ju få helt underbart söta barn har vi ju sett! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag visst blir våra barn söta.. (hmmmm) :) Ha en helmysig helg. Det är du värd!

2010-01-21 @ 19:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback