Tisdag

Har en dag off från skolan idag, vilket absolut inte ska blandas ihop med att vara ledig. Jag har massa plugg o denna vecka till basgruppen ska vi svara på hur medias ideal kan påverka en tonårings utveckling. Är faktiskt väldigt intressant att läsa om! O sen ska vi läsa en mindre intressant bok om samtal också, men de ignorerar jag just nu...
Dock har jag inte kommit längre än att jag har ätit frukost, så nu är det dags att ta tag i mej själv!

Ikväll blir de tisdagsmiddag hos Camilla, o jag har höga förhoppningar då Camilla alltid gör nåt gott o storslaget! Måste komma ihåg att påminna den som har middagen nästa vecka om att det då är fettisdagen (alltså förväntas det semlor).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback