GE MEJ TÖ OCH BLASK NU, TACK!

Håller på att bli tokig på den äckliga snön som aldrig vill försvinna! Jag blir på riktigt deprimerad. Nu förstår jag helt o hållet varför jag inte bor i Norrland.

Tänk att det faktiskt är första vår-månaden om två veckor o så SKA liksom all snö va borta. Vi snackar alltså ca 50 cm snö ska töa bort på två veckor. Hej översvämning. Men igår, förstår ni, då blev jag överlycklig för att det va blask på vägarna, för då va de sol som smälte bort lite av äckel-snön. Men så idag. Moln o minusgrader. Tö och blask känns väldigt långt borta.

Och så bokade Joni en resa till Kanarieöarna på fredag också. Så jag blir kvar själv i äckel-snön nästa vecka. Bitter? Inte då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback