Det är mycket nu!

Ojoj, känner mig lite stressad idag. Har massa plugg att göra till den underbara basgruppen där vi ska svara på frågan "Vad är avvikande utveckling?" Ni vet, den där lilla frågan. Herregud, den går inte att svara på. kan ju va i princip va som helst!

Ska också hinna med att baka kakor till Stimulus onsdagsfika vilket jag glatt tog på mej förra veckan. Ångrar jag de nu? Ja.

Ska ha basgruppen vid 15, då jag alltså ska ha hunnit svara på den där "lilla" frågan. Kl 17 är den klar o då ska jag "cykla" hem, vilket är i princip omörjligt som vägarna ser ut nu. (Btw, jag hatar snö.)

Och sen är de middag hos mej ikväll, vilket jag alltså ska hinna laga. Tänkte köra en "halv åtta hos mej" men de blev en kl 19 hos mej istället. Tänkte att vi hinner nog bli alldeles för hungriga om vi ska vänta så länge. Kom  på nu att jag inte kommer servera några grönsaker till maten, så de får ni helt enkelt äta innan om ni vill ha några. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback