24.

FÖRSTA DECEMBER gott folk! Fantastiska, underbara december, bästa månaden på året är här! Jag har nog blivit mer jul-kär detta året, kanske för att jag är lite trött på skolan just nu?! Jag vet inte, men mysigt är det.

Var i Götet i helgen o hälsade på Anna, mycket mysigt och trevligt. Blev lite shopping på lördagen och utgång på kvällen, och sen jul på Liseberg i söndags. Liseberg var som en helt annan plats! Kände knappt igen mej! Det var i alla fall väldigt fint och mysigt men också väldigt kallt! Ca -5 grader kanske inte låter så farligt, men kombinerat med blåst var det ingen höjdare. Synd, för annars hade vi kunnat gå o kika i alla små stånd och butiker hela dagen tror jag.

Nu blir det städning med julmusiken på högsta volym här hemma!



Anna bjöd på underbar första advent-frukost!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hejhej! Hoppas du är medveten om att de inte är första december längre:) Verkar som vi går om varandra hela tiden men kommer ju hem på torsdag så till helgen kan vi GARANTERAT höras/ses:) Kram

2010-12-13 @ 00:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback