Tillbaka i Linkan

Nu är sommaren slut på riktigt, för nu är jag tillbaka i Linkan o imorn börjar skolan igen. Känns både bra och dåligt. Ska självklart bli kul att alla kommer tillbaka hit, och att få lite rutiner, men det innebär ju faktiskt att sommaren är slut. Jaja, nog om det.

Idag har jag haft en riktig seg dag här hemma. Har städat och tvättat visserligen men annars har jag inte gått utanför dörren, bara legat på soffan! 

På onsdag är det första september och för min del innebär det ViktVäktarna. Jag är trött på att försöka sluta äta för mycket, eller inte äta onyttigt utan att det ger något resultat, så nu jäklar är det dags! Ställde mej på vågen i går, för första gången på säkert 5 år. Har undvikit det medvetet och jag har bara gissat på hur mycket jag väger. Kan meddela att det tog en hel del mod och kraft att göra det. Var skakis och helt svettig innan men jag gjorde det! Det kändes bra, och nu vet jag vad jag väger vilket gör att ViktVäktarna kommer bli mycket roligare. Förhoppningsvis. Om jag inte går upp i vikt.

Tittar just nu på Victoria´s Secret Fashion Show och jäklar vilka snygga tjejer. Om ett år eller så, efter de här med VV alltså, så får de nog lite konkurrens. Ja, från mej alltså. Hähä.

Och btw! Världens bästa pojkvän vann Finnkampen igår! Det är ju inte utan att man blir lite stolt. Det är ju ändå jag som lagat hans mat de senaste 3 åren! :)



En fin regnbåge bjöds de på utanför mitt fönster förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback