Vårkänslor!

Såg här på bloggen att jag den 4/4 förra året satt ute på balkongen o solade i BH o svettades. I helgen var väl så nära det som det går när jag va hemma i Lotorp för lite påskfirande o kunde sitta ute o sola i linne! Sen att de va snö när jag vaknade i måndags behöver vi ju inte låtsas om... Och i morse var det 11 grader när jag cyklade till skolan och det är så underbart skönt! Förhoppningsvis håller det i sig ordentligt nu så det inte blir nåt bakslag senare...

Ikväll väntas middag hos Camilla, och jag har höga förhoppningar! Dels så gör Camilla alltid jättegod mat, men också så har denna middag planerats länge och väl så nu är det upp till bevis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback