Regnig onsdag

Har haft en ganska seg dag idag. Borde ha pluggat men av någon, väldigt dålig anledning, så har min hjärna bestämt sig för att ta sommarlov så där 7 veckor för tidigt. Åhh, blir så frustrerad när jag tänker på att jag har haft massor tid idag men knappt pluggat nåt!

I morse va jag i alla fall ute o gick med Lina en sväng innan frukost, det blev dock inte så långt eftersom vi kom på att det va ganska dumt att inte ha ätit frukost innan. Ikväll blir det sen träning vid 21 eftersom Sahar ska filma sitt aerobics pass för o få nån slags legitimering, och eftersom hon behövde minst fem deltagare så ställde jag upp. Annars tycker jag inte så mycket om att träna så sent, jag menar, är ju då hemma vid typ 22.30 och då borde jag ju sova för länge sen! Typ...

Är i alla fall segt att inte ha Joni hemma. Jag har kommit fram till att jag skulle ha väldigt svårt att bo själv, jag blir uttråkad direkt! Saknar Joni också, men desto roligare blir det när han väl kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback