Måndag igen

Så var det återigen måndag efter en skön helg! I fredags var det Stimulus-sittning på Flamman, grymt kul! Vi hade till och med fixat ett gyckel som jag är ganska säker på var mycket uppskattat! Det va i alla fall riktigt kul...

I lördags va det en seg morgon men sen kom pappa o hjälpte oss med att fixa trall (eller ja, snarare ett helt golv faktiskt) till balkongen, o det är så snyggt! Ska bara betsa det så att det blir som mörkt trä, sen är det perfa...

I lördags kväll va jag en snabbis hos Ida för o fira Malin o henne med en fantastiskt god tårta (åh, kan passa på att göra reklam för tisdagsmiddag.blogg.se, där finns receptet) Sen skulle alla de andra brudarna ut men på grund av mitt tillstånd från dagen innan åkte jag hem o myste med Joni med godis o film istället. Underbart!

Igår va också en bra dag som började med brunch med tjejerna o sen promenad runt Stångån, där vi testade nya springstilar och nu är jag helt övertygad om att vad som än händer, så kommer jag va snyggast när vi springer Blodomloppet.

Och nu är det måndag igen. Ska upp till skolan o plugga en sväng o ikväll väntas tvätt och springning. Inte så speciellt kul dag, men det är ju fint väder i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback