Idrotts-änka

Nu har Joni åkt till jobbet. Sen åker han hem till Fimpen ikväll o sen Sthlm imorn o Portugal på lördag. Då är han borta i 3,5 veckor. Usch säger jag bara, så länge har vi aldrig varit i från varann! Känns lite konstigt, även om jag vet att det är bra att få sakna varann ibland också...

Men nu ska jag städa, bara för att undvika att plugga. Ska till skolan kl 15 (va är de för tid egentligen?!) men innan dess ska jag hinna plugga också. Ska bara städa först.

Lyssnar för övrigt på bästa Melissa Horn nu o hennes låtar är så fantastiskt underbara! De är nästan så jag liksom låtsas vara olyckligt kär eller bara allmänt deprimerad för jag tror verkligen hennes låtar blir (om möjligt) ännu bättre då. Det bästa av allt är att hon ska spela med Lasse i Linkan i sommar och JAG HAR BILJETTER! Najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback