Hemska väder!

Jag tror knappt att det är sant, men det snöade på mig när jag nyss cyklade hem från skolan.. Det är ju helt hemskt, med tanke på att det är MAJ nästa vecka! Visserligen så ligger snön inte kvar men ändå.. Det är liksom själva grejen.

Till nåt roligare, nu är det äntligen klart med sommarjobb för min del! Kommer att vara på två olika boenden på Mo Gård, en första halvan av sommaren och så ett annat i slutet. Ska bli riktigt kul faktiskt! Blev ju lite orolig när mamma sa att det va 600 sökande på 30 platser på Siemens o att jag då knappt hade nån annan plan, men nu löste det sig ju alldeles ypperligt!

Höll på att glömma, GRATTIS till bästa L:et på 23-årsdagen! O alla andra april-barn förstås:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback