JAG SER INTE UT!

Fick precis en lätt irritationskänsla i kroppen när jag gick ut i vardagsrummet. De håller på o göra om vår fasad på huset o de är ju jättebra. Förutom att det har tagit ungefär 1,5 månad och jag ser ingen ljusning. För det första håller de på o borrar kl 7 på morgonen i fasaden 10 centimeter utanför våra huvuden när vi vill sova, o de kanske man får acceptera men de har ju hållit på så länge nu!
Men de värsta är ändå att de satt för plast för våra fönster så vi inte ser ut och kan inte vädra, men vi har ändå haft tur att balkongdörren har varit "fri" så där har vi kunnat se ut. Men nu, mina vänner, har de satt för den med!! Jag vet, de ska göra i ordning ballen också så de kanske behövs, MEN VI SER INTE UT, INTE NÅGONSTANS! De känns alltså som att sitta i en lägenhet helt utan fönster. Jättekul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback