Gör ett försök.

Så där! Nu tänkte jag bjuda på ett mycket sällsynt inlägg:) Tänkte att eftersom jag spenderar mesta tiden på internet med att läsa bloggar så kan jag slänga in ett själv...

Tittar just nu på förkväll och hon gamla tanten (vad är de nu hon heter? Elisabeth?) är ju för kass. Nejnej, henne kan de skippa!

Kvällen hos oss bjuder på varma mackor och våfflor som Joni lovade mej förut, mums!

Imorn blir de middag hos Fjoll o på fredag är de dags för tack-festen med temat "barnförbjudna sagofigurer". Mycket svårt tema, men efter mycket om o men kör jag på en ond fe med svarta trasiga vingar, lack-leggings och svart tyllkjol. Sminkningen blir nog pricken över i med svart runt ögonen, svarta läppar och svarta lös-naglar. De blir prima! Kanske slänger upp en bild i helgen, om jag känner för o blogga:)



Elisabeth Höglund? Högfeldt?


Kommentarer
Postat av: Lina

sjukt bra marajah! fortsätt skriv!! jag håller med om den där tanten på förkväll, hemskt, sitter o ser på de sopiga programmet nu!!

2009-10-14 @ 17:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback