Snöig söndag

I morse när jag vaknade och tittade ut höll jag på o svimma- SNÖ! Igår var det ju nästan 10 grader o vår-känsla så det bara dundrade om det. Men de där april-vädret verkar ha kommit nån vecka för tidigt...

Gårdagen efter tentan spenderades iaf i tvättstugan och trängandes med allt folk på Ica Maxa. Jag som åkte dit när det var soligt o fint med förhoppningen att det inte skulle va så mycket folk- bara några dagar innan löning o allt, men inte då, mycket folk var det...

Tentan va de ja... Jag tror den gick bra, det gick iaf inte att misstolka frågan som förra gången, men de kan ju ha varit nåt annat jag skrivit fel på.. De märker jag nog snart!

Imorrn ska jag jobba för första gången, vilket känns lite pirrigt, men kul! Ska jobba 11-15 så det är inget långt pass vilket passar bra då jag behöver plugga massor.. På tisdag ska jag däremot jobba 16-24 så då är det lite mer! Men de går nog bra det också:)

Tittar på Sanningens Ögonblick just nu och jag blir lika förvånad över vad folk ställer upp på varje gång jag ser de här.. Mer penga-kåta människor får man leta vääääldigt länge efter!

Saknar redan Joni förresten, det blir så påtagligt när han är borta, när vi i vanliga fall ses varenda dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback