Självförtroende-dipp

Alltså, det är rätt kämpigt att läsa ett program där det tydligt märks att ALLA hade svinbra betyg från gymnasiet. Visst jag kan säga, att jag också hade rätt bra betyg, men jag var fortfarande tvungen att läsa upp betygen för att komma in och jag hade en himla tur med vissa slappa lärare på gymnasiet som gav i princip alla bra betyg.
 Fick tillbaka tentan och som jag misstänkte klarade jag den inte, o de är väl inte hela världen om de inte vore för att de va så många som klarade den (många fler än vad som inte klarade den....) I min klass är verkligen alla på topp jämt, det finns liksom ingen som inte är det, ja, förutom jag då. Usch, just nu är jag trött på o plugga. O vilken tur o va de redan eftersom jag bara har 4 år kvar. Yes. Med risk för att det låter fel, jag menar inte så, men jag är verkligen inte van vid att inte vara i toppen av klassen.

Kommentarer
Postat av: syster

I know what you mean, men kör på, du är ju asduktig ändå. Du är ju ändå bland eliten när du går i psykologklassen!

2009-03-10 @ 10:46:28
Postat av: Camilla

Om du vill byta ner dig är du välkommen till ekonomprogrammet ;)

2009-03-10 @ 17:52:52
Postat av: anders

Det är inte på skolbänken du ska vara bäst utan i jobbet.:)

2009-03-11 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback