Sista rycket!

Nu pluggar jag för fullt, sista rycket innan tentan! De ska bara gå det här!

De känns lite konstigt att jag längtar till på söndag, då jag egentligen ska ha en tråk-dag. Mina planer då är tvätt, städning, göra internet-kurser till jobbet och så lite plugg på det. Men de är liksom inget jag tycker ska bli tråkigt! Längtar faktiskt efter det, eftersom tentan då är avklarad. Ska köra en riktig storstädning, ska till och med slå till på o tvätta filten och kuddfodralen till soffkuddarna:) De har vi liksom inte gjort sen vi köpte dem, så de är verkligen på tiden...

Ååå, längtar efter passet ikväll, ska bli så kul! Fjoll har komponerat ihop ett mage-bak-lår pass med 90tals musik! Tänk om alla pass va så roliga, då skulle jag träna jämt! Tror dock jag kommer dö lite smått efteråt, med tanke på att det bara va några låtar mage o resten rumpa o lår, så hur jag ska kunna sitta o skriva tenta i 4 timmar imorrn är ju ett mysterium...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback