Lång dag i skolan...

Började skolan kl 9 idag, o nu har jag precis satt mig i bibblan för en lång eftermiddag med tenta-plugg.. Dock så fanns inte boken som jag hade hoppats på att hitta här, som jag skulle läst lite i inför tentan. Men men, får helt enkelt klara mig utan den...

Är helt sjukt varmt här uppe förresten, (sitter uppe i de enskilda båsen, för er som vet hur bibblan ser ut...) och syret är nere på noll just nu.. Kan bara tänka mej hur de blir närmare sommaren om de är så här varmt nu! Sitter förresten en kille o sover över böckerna en bit framför mej, o de ser så skönt ut... Men jag vet att om jag pluggar ordentligt idag, o fram till typ 17 imorrn så kan jag ta det lugnt resten av fredagskvällen. Det jag inte kan kl 17 dagen innan tentan kommer jag ändå inte kunna, så tänker jag!

Ska bli så skönt på lördag kl 12, när den här skiten är över! Förhoppningsvis har jag lyckats dra till på en riktig rackarbajsar bra tenta också för den delen, så jag slipper skriva den i maj igen... Hualigen, tänk om jag måste det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback